به گزارش ایکس تی، دكتر اردشير اميني اظهار كرد: در حوزه سنجش نظرات امدادخواهان، ميزان رضايت تمام دريافت كنندگان خدمات امدادي مورد سنجش و ارزيابي قرار گرفت كه در نتيجه آن، شاخصهاي ميزان رضايت از زمان و كيفيت امداد رساني نسبت به سال گذشته روند افزايشي مطلوبي داشته هست.

اميني گفت: در طرح امداد نوروزي امسال، هيچ موردي مبني بر ايراد فراگير در محصولات گروه سايپا وجود نداشت كه نشان دهنده افزايش سطح كيفي قطعات و محصولات هست.
مديرعامل سايپايدك در ادامه ضمن تشكر از تلاشهاي تمام دست اندركاران اجراي طرح امداد نوروزي گروه سايپا، يادآور شد: بر اساس اعلام منابع رسمي، به همراه وجود افزايش ۱۵ درصدي سفرهاي نوروزي، تقاضا براي دريافت خدمات امدادي در مقايسه به همراه سال گذشته افزايش معناداري نداشته هست. اجراي طرح خدمات و به همراهزديد پيش از سفر، تامين به موقع قطعات در شبكه نمايندگيها و عامليتها، هستفاده از سيستمهاي ارتبه همراهطي آنلاين، اطلاع رسانيهاي هدف دار به مشتريان در خصوص رعايت قوانين و مقررات رانندگي و نكات فني، توجه مردم به رعايت قوانين و تلاشهاي پليس راهور از جمله موارد موثر در عدم افزايش درخوهست عمليات امدادي بوده هست.
قائم مقام مديرعامل گروه سايپا تاكيد كرد: در طول اجراي طرح، گروههاي ارزيابي،كنترل و نظارت بر اجراي طرح به صورت محسوس و نامحسوس عملكرد امدادگران و شبكه نمايندگيها را مورد پايش قرار دادند و شناخت و برطرف كردن نقاط قابل بهبود در حين اجراي طرح مورد توجه قرار گرفت.
اميني گفت: در تعطيلات نوروز امسال، پذيرش خودرو در نمايندگيهاي سايپا در مقايسه به همراه مدت مشابه سال قبل به همراه كاهش ۳۸ درصدي روبرو بود كه نشاندهنده توجه گروه سايپا به افزايش كيفيت محصولات هست. همچنين درخوهست ارائه خدمات به خودروهاي تحت پوشش گارانتي به همراه ۱۶ درصد كاهش مواجه بود.
مديرعامل سايپايدك همچنين از زحمات شبكه نمايندگيها، امدادگران و انجمنهاي صنفي نمايندگيها در اجراي موفق طرح امداد نوروزي گروه سايپا قدرداني كرد.