افزایش مطلوب رضایت مشتریان از خدمات امداد نوروزی سال ۹۷

۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ایکس تی

 به گزارش ایکس تی،  اردشیر امینی اظهار کرد: در حوزه سنجش نظرات امدادخواهان، میزان رضایت تمام دریافت کنندگان خدمات امدادی مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت که در نتیجه آن، شاخص‌های میزان رضایت از زمان و کیفیت امداد رسانی نسبت به سال گذشته روند افزایشی مطلوبی داشته هست.

امینی گفت: در طرح امداد نوروزی امسال، هیچ موردی مبنی بر ایراد فراگیر در محصولات گروه سایپا وجود نداشت که نشان دهنده افزایش سطح کیفی قطعات و محصولات هست.

قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا در ادامه ضمن تشکر از تلاش‌های تمام دست اندرکاران اجرای طرح امداد نوروزی گروه سایپا، یادآور شد: بر اساس اعلام منابع رسمی، به همراه وجود افزایش ۱۵ درصدی سفرهای نوروزی، تقاضا برای دریافت خدمات امدادی در مقایسه به همراه سال گذشته افزایش معناداری نداشته هست. اجرای طرح خدمات و به همراهزدید پیش از سفر، تامین به موقع قطعات در شبکه نمایندگی‌ها و عاملیت‌ها، هستفاده‌ از سیستم‌های ارتبه همراهطی آنلاین، اطلاع رسانی‌های هدف دار به مشتریان در خصوص رعایت قوانین و مقررات رانندگی و نکات فنی، توجه مردم به رعایت قوانین و تلاش‌های پلیس راهور از جمله موارد موثر در عدم افزایش درخوهست‌ عملیات امدادی بوده هست.

او  تاکید کرد: در طول اجرای طرح، گروه های ارزیابی،‌کنترل و نظارت بر اجرای طرح به صورت محسوس و نامحسوس عملکرد امدادگران و شبکه نمایندگی‌ها را مورد پایش قرار دادند و شناخت و برطرف کردن نقاط قابل بهبود در حین اجرای طرح‌ مورد توجه قرار گرفت.

امینی گفت: در تعطیلات نوروز امسال، پذیرش خودرو در نمایندگی‌های سایپا در مقایسه به همراه مدت مشابه سال قبل به همراه کاهش ۳۸ درصدی روبرو بود که نشان‌دهنده توجه گروه سایپا به افزایش کیفیت محصولات هست. همچنین درخوهست ارائه خدمات به خودروهای تحت پوشش گارانتی به همراه ۱۶ درصد کاهش مواجه بود.

مدیرعامل سایپایدک از زحمات شبکه نمایندگی‌ها، امدادگران و انجمن‌های صنفی نمایندگی‌ها در اجرای موفق طرح امداد نوروزی گروه سایپا قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دانلود آهنگ مسعود صادقلو ما به هم میایم